Obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společností

Atelier AMOS, s. r. o.,
IČ: 05703972,
DIČ: CZ05703972,
se sídlem Čekanková 864/16, 612 00 Brno,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 97467,
e-mail: info@amosbrno.cz,
telefon: +420 775 317 997,
www: http://www.amosbrno.cz
(dále jen „dodavatel“).
Dodavatel zde vystupuje v roli poskytovatele služeb nebo dodavatele zboží (dále jen „produkty“).

2. Zákazníkem je subjekt, který s dodavatelem uzavře smlouvu o poskytování služeb nebo kupní smlouvu (dále jen „smlouva“), jejímž obsahem je poskytování služeb ze strany dodavatele nebo nákup zboží od dodavatele. Zákazníkem může být spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání), nebo podnikatel (fyzická osoba samostatně výdělečně činná nebo právnická osoba). Pokud zákazník uvede do objednávky IČ (identifikační číslo), má se za to, že kupní smlouvu neuzavírá jako spotřebitel, ale jako podnikatel a proto se neuplatní ta ustanovení občanského zákoníku a těchto obchodních podmínek, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.

3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti dodavatele a zákazníka.

4. Dodavatel uzavírá se zákazníkem smlouvu o poskytování služeb nebo kupní smlouvu prostřednictvím objednávky odeslané pomocí webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese http://www.amosbrno.cz. (dále jen „internetový obchod“). Před vlastním odesláním objednávky je zákazník upozorněn na tyto obchodní podmínky a má možnost se s nimi podrobně seznámit. 

5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb nebo kupní smlouvy mezi dodavatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání v této smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

6. Tyto obchodní podmínky a smlouva o poskytování služeb nebo kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o produktech a cenách

1. Informace o produktech (službách nebo zboží), včetně uvedení cen jednotlivých produktů a jejich hlavních vlastnostech jsou uvedeny u jednotlivých produktů na stránkách internetového obchodu. Ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání smlouvy o poskytování služeb nebo kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

2. Veškerá prezentace produktů umístěná na stránkách internetového obchodu je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít se zákazníkem smlouvu ohledně těchto produktů.

3. V případě nabídky zboží jsou v internetovém obchodě zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto informace platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

4. Případné slevy z kupní ceny produktů nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se dodavatel se zákazníkem jinak.

III. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služeb nebo kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí zákazník sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.

2. Zákazník provádí objednávku vybraného produktu vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.

3. Při zadávání objednávky si zákazník vybere produkt, případně zvolí způsob dopravy a platby, a vyplní všechny ostatní požadované údaje. Zákazník je povinen uvádět všechny údaje správně a pravdivě. 

4. Před odesláním objednávky je zákazníkovi umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle zákazník dodavateli kliknutím na tlačítko Odeslat. Údaje uvedené v objednávce jsou dodavatelem považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení zákazníka o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. Pokud zákazník po odeslání objednávky zjistí chybu v odeslaných údajích, má povinnost o tom neprodleně informovat dodavatele prostřednictvím zprávy na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle dodavatel zákazníkovi potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou zákazník při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.

6. Smlouva o poskytování služeb nebo kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky dodavatelem. Oznámení o přijetí objednávky je odesláno na emailovou adresu zákazníka.

7. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže dodavatel splnit, zašle zákazníkovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením zákazníka o přijetí této nabídky dodavateli na jeho emailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

8. Všechny objednávky přijaté dodavatelem jsou závazné. Zákazník může zrušit objednávku, dokud není objednávka přijata dodavatelem. Zákazník může v tomto případě zrušit objednávku na e-mail dodavatele uvedený v těchto obchodních podmínkách.

9. Změnu objednávky lze provést na základě žádosti zákazníka dodavateli, pouze však do přijetí objednávky dodavatelem a pouze v případě výslovného souhlasu dodavatele se změnou. Zákazník může v tomto případě odeslat žádost o změnu objednávky na e-mail dodavatele uvedený v těchto obchodních podmínkách.

10. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně dodavatele při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není dodavatel povinen dodat zákazníkovi zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že zákazníkovi bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Dodavatel informuje zákazníka o chybě bez zbytečného odkladu a zašle zákazníkovi na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí zákazníkem na e-mailovou adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách.

IV. Platební podmínky 

1. Pokud není ve smlouvě stanoveno jinak, jsou ceny produktů určeny ceníkem zveřejněným v internetovém obchodě, který je platný ke dni odeslání objednávky.

2. Společně s kupní cenou je zákazník povinen uhradit dodavateli i případné náklady spojené s balením a dodáním produktů (týká se především zboží) ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním produktů.

3. Současně s oznámením o přijetí objednávky dodavatelem je zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce doručen i daňový doklad (faktura) na částkou dle smlouvy, tj. na částku odpovídající kupní ceně produktů včetně případných nákladů spojených s dodáním produktů. Splatnost faktury je obvykle 14 dní od uzavření smlouvy mezi dodavatelem a zákazníkem. V případě objednaných služeb (např. kurzů nebo jednorázových akcí), jejichž začátek plnění (tj. např. začátek kurzu nebo akce) nastane dříve než za 21 dní od uzavření smlouvy, může být splatnost faktury kratší.

4. Cenu produktů a případné náklady spojené s dodáním produktů dle smlouvy zákazník hradí dle faktury, tj. obvykle bezhotovostně převodem na bankovní účet dodavatele č. 2101138008/2010 vedený u Fio banky. Ve výjimečných případech, pouze však po předchozí domluvě, je možné cenu hradit v hotovosti oprávněné osobě v provozovně dodavatele. Cena musí být zákazníkem uhrazena v době splatnosti uvedené na faktuře. Nedodržení doby splatnosti faktury ze strany zákazníka může být důvodem k odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele.

5. Cena produktu musí být zákazníkem vždy uhrazena předem, tj. před začátkem plnění služby (např. před zahájením kurzu nebo akce), resp. před odesláním zboží. Výjimku tvoří pouze osobní převzetí zboží v provozovně dodavatele spojené s platbou v hotovosti, v tomto případě je kupní cena splatná při převzetí zboží.

6. V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet dodavatele.

7. V případě platby v hotovosti je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem předání příslušné částky oprávněné osobě v provozovně dodavatele.

V. Dodání produktů

1. V případě objednaných služeb (např. prezenčních kurzů nebo akcí) jsou veškeré informace a případné materiály zaslány na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce. Pokud je zákazník spotřebitelem a zvolil si službu, jejíž začátek plnění nastane dříve než po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení spotřebitele od smlouvy (část VI, odstavec ), vyjadřuje tím výslovný souhlas se začátkem plnění této služby ještě před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy. V takovém případě nemá zákazník po tomto zahájení plnění právo na odstoupení od smlouvy.

2. V případě objednaných on-line produktů (např. on-line kurzy nebo on-line testy) jsou veškeré informace zaslány na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce. Zasláním přístupových údajů pro objednaný on-line produkt na tuto adresu je považován tento produkt za dodaný. Pokud je zákazník spotřebitelem a přistoupí k on-line aplikaci pomocí zaslaných přístupových údajů dříve než po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení spotřebitele od smlouvy (část VI, odstavec ), vyjadřuje tím výslovný souhlas se začátkem plnění této služby ještě před uplynutím uvedené lhůty pro odstoupení od smlouvy. V takovém případě nemá zákazník po tomto zahájení plnění právo na odstoupení od smlouvy.

3. V případě objednaného zboží je v závislosti na způsobu zvoleném při odeslání objednávky zboží dodáno zákazníkovi buďto formou osobního odběru v provozovně dodavatele nebo doručeno prostřednictvím České pošty na adresu určenou kupujícím objednávce na území České republiky. V případě doručení Českou poštou je zboží odesláno obvykle druhý pracovní den od připsání příslušné platby na bankovní účet dodavatele, nejpozději však do pěti pracovních dnů od připsání platby. Cena za doručení (poštovné) bude stanovena podle aktuálně platných tarifů České pošty a bude v objednávce uvedena. Zákazník nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.

VI. Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Zákazník, který uzavřel kupní smlouvu mimo podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit. Lhůta pro toto odstoupení od smlouvy pro spotřebitele činí 14 dnů,

  • v případě služby ode dne uzavření smlouvy,
  • v případě nákupu zboží pak ode dne jeho převzetí,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Pro odstoupení od kupní smlouvy může zákazník využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný dodavatelem. Odstoupení od smlouvy zašle zákazník na e-mailovou nebo doručovací adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel potvrdí zákazníkovi bezodkladně přijetí odstoupení od smlouvy.

Zákazník nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

  • poskytování služeb, jestliže bylo zahájeno plnění s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku

Zákazník, který odstoupil od smlouvy, je v případě, že se odstoupení týká nákupu zboží, povinen vrátit dodavateli zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zákazník nese náklady spojené s navrácením zboží dodavateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu dodavatel bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Dodavatel vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy, pak v případě, že se odstoupení týká nákupu zboží, není dodavatel povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží dodavateli odeslal.

Zboží musí vrátit zákazník dodavateli nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.

2. Odstoupení od smlouvy zákazníkem v ostatních případech

Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoli před uhrazením ceny daného produktu. Odstoupení od smlouvy zašle zákazník na e-mailovou nebo doručovací adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel potvrdí zákazníkovi bezodkladně přijetí odstoupení od smlouvy.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v případech a za podmínek výslovně uvedených v části Specifické podmínky pro vybrané produkty, kde jsou popsány specifické podmínky týkající se jednotlivých produktů. V tom případě jsou uplatněny uvedené stornopoplatky, které přiměřeným způsobem vycházejí z nákladů a případných ztrát vzniklých dodavateli odstoupením zákazníka od smlouvy. Odstoupení od smlouvy zašle zákazník na e-mailovou nebo doručovací adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Dodavatel potvrdí zákazníkovi bezodkladně přijetí odstoupení od smlouvy prostřednictví e-mailové adresy uvedené v objednávce. Dodavatel vrátí zákazníkovi bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zaplacené peněžní prostředky snížené o částku odpovídající stornopoplatkům, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem domluveným se zákazníkem. 

3. Odstoupení od smlouvy dodavatelem

Dodavatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že cena produktu nebyla uhrazena do termínu splatnosti uvedeného na faktuře.

Dodavatel je také oprávněn odstoupit od kupní smlouvy

  • v případě poskytovaných služeb (např. kurzů) z důvodu přesažení kapacity kurzu, dále pak ze vzniklých technických důvodů, které brání realizaci služby, resp. realizaci služby v požadovaném rozsahu a kvalitě,
  • v případě prodeje zboží z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží.

Dodavatel v těchto případech bezodkladně informuje zákazníka prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem domluveným zákazníkem.

Dodavatel má také právo odstoupit od smlouvy se zákazníkem, pokud příslušný účastník kurzu nebo akce významným způsobem narušuje průběh kurzu nebo akce, ohrožuje zdraví nebo majetek dalších osob, nebo poškozuje prostory, ve kterých kurz nebo akce probíhá. V případě způsobení škody je účastník povinen veškerou způsobenou škodu nahradit. Při tomto odstoupení od smlouvy dodavatel vrátí zákazníkovi bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zaplacené peněžní prostředky snížené o částku odpovídající absolvované části kurzu nebo akce, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem domluveným se zákazníkem.

VII. Práva z vadného plnění

1. Společná část

Dodavatel odpovídá zákazníkovi, že produkt (služba nebo zboží) při převzetí nemá vady. Zejména dodavatel odpovídá zákazníkovi, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

  • má produkt vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které dodavatel nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu produktu a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se produkt hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se produkt tohoto druhu obvykle používá,
  • produkt odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je produkt v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • produkt vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2. Poskytování služeb

Dodavatel garantuje kvalitu a vysokou odbornost lektorů a dalších osob zajišťujících objednané služby. Také garantuje kvalitu a další požadované parametry prostor, ve kterých probíhá plnění služeb.

Pokud není zákazník spokojen s kvalitou služby (např. výuky, kurzu), je povinen o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat dodavatele způsobem popsaným v bodě 4 tohoto článku.

Dodavatel si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace.

V případě uznání reklamace dodavatelem jako oprávněné, dodavatel zákazníkovi navrhne podle aktuálních možností dodavatele řešení, především se může jednat o

  • poskytnutí odpovídající služby znovu v požadované kvalitě,
  • doplnění služby,
  • slevu z ceny služby,
  • v případě kurzu např. přeřazení do jiného kurzu nebo termínu,
  • poskytnutí adekvátní kompenzace, např. ve formě individulání výuky.

V případě oprávněné reklamace má zákazník má právo vybrat si libovolný ze způsobů řešení nabídnutých dodavatelem.

V případě oprávněné reklamace a v případě, že se jedná o vadu, která je podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. Pokud se jedná o vadu, která je nepodstatným porušením smlouvy, zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy.

Jako důvod reklamace nebudou uznány překážky vzniklé na straně zákazníka. Jedná se např. o změnu časových možností, změna motivace k účasti v kurzu nebo na akci atd.

Dodavatel si v nutných případech vyhrazuje právo změny lektora (i v průběhu kurzu) nebo změny učebny (v rámci jedné adresy), ve které se koná kurz nebo akce. Tyto změny nejsou důvodem k reklamaci.

Dodavatel si vyhrazuje v případě nepředvídatelných událostí změnu místa nebo času jednotlivé lekce nebo kurzu. Zákazník bude o této skutečnosti neprodleně informován e-mailem. Tyto změny nejsou samy o sobě důvodem k reklamaci. Pokud se účastník nebu moci kurzu za změněných podmínek účastnit, bude situace řešena individuálně.

Jako důvod reklamace nebude uznáno zrušení výuky (např. lekce v kurzu, hodiny) ze strany dodavatele. Dodavatel se však zavazuje zajistit adekvátní náhradu, tj. např. náhradní termín výuky nebo prodloužení kurzu atd.

Přes věškeré schopnosti a snahu lektorů o co nejlepší dosažené výsledky dodavatel negarantuje výsledek služby (tj. především kurzu nebo výuky). Negarantuje tedy konečný stav znalostí účastníka, výsledek případné zkoušky (např. přijímací zkouška, maturita atd.) ani dosažené hodnocení ve škole (známky).

3. Prodej zboží

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží zákazníkem, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

V případě výskytu vady může zákazník dodavateli předložit reklamaci a požadovat

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupení od smlouvy.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy,

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

4. Přijetí a vyřízení reklamace

Zákazník zašle reklamaci na e-mailovou nebo doručovací adresu dodavatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách, v případě zboží pak toto zboží zašle Českou poštou na adresu dodavatele, případně po domluvě vše doručí osobně do provozovny dodavatele. V textu reklamace uvede svoje údaje (jméno, příjmení, adresu, e-mail, telefon), popis reklamovaného produktu (název, číslo objednávky, případně jméno účastníka kurzu atd.) a důvod reklamace (popis závady). Reklamaci lze sepsat i osobně po domluvě s oprávněnou osobou v provozovně dodavatele. Dodavatel potvrdí zákazníkovi bezodkladně, nejdéle však do dvou pracovních dní, přijetí reklamace včetně informace o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v textu reklamace. 

Dodavatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do pěti pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

Dodavatel informuje zákazníka o výsledku reklamace zasláním e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v textu reklamace.

Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

Volbu způsobu reklamace má zákazník.

V případě odstoupení zákazníka od smlouvy mu vrátí dodavatel bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Dodavatel vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

VIII. Autorská práva

Veškeré materiály používané v rámci poskytování služeb (např. autorské učebnice, testy, on-line kurzy a další autorské materiály pro podporu výuky atd.) jsou chráněny autorským právem. Vlastníkem veškerých práv je dodavatel, případně další spolupracující osoby. Bez výslovného souhlasu vlastníka práv není možné jakýkoli takový obsah dále kopírovat, šířit, zveřejňovat, předávat dalším osobám nebo umožnit jeho užívání dalšími osobami. Tyto materiály smí využívat pouze příslušný účastník kurzu nebo akce, a to pouze způsobem ke kterému je daný materiál určen.

IX. Specifické podmínky pro vybrané produkty

V tomto článku jsou specifikovány obchodní podmínky pro vybrané konkrétní produkty. Tyto podmínky doplňují a upřesňují podmínky uvedené ve výše uvedených článcích. Především se zde jedná o upřesnění termínů pro přihlašování, možnosti přihlašování do již běžícího kurzu, definice stornopoplatků při zrušení přihlášky v závislosti na době před začátkem kurzu, možnosti odstoupení od smlouvy.

1. Docházkové přípravné kurzy (výuka 1 x týdně, český jazyk a matematika)

Výuka v tomto typu kurzu probíhá v rozsahu 11 týdnů, každý týden 2 vyučovací hodiny (tj. 2 x 45 minut plus přestávka). Součástí kurzu je učebnice a sada on-line testů.

Do kurzu je možné se přihlásit i po jeho začátku, v tom případě je cena kurzu snížena o přiměřenou částku odpovídající části kontaktní výuky kurzu, která proběhla od začátku kurzu do okamžiku uzavření smlouvy. Účastník obdrží veškeré materiály, tedy i ty, které se týkají již proběhlých lekcí.

V první fázi registrace do kurzů může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku dvou na sebe navazujících kurzů stejného typu ve dvou po sobě následujícíh pololetích jednoho školního roku. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) obou celých navazujících kurzů a při zaplacení celé fakturované ceny za oba kurzy nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný kurz v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto kurzu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný kurz ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že se účastník kurzu nezúčastní některých nebo všech lekcí kurzu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Pokud je to možné, je v tomto přpadě zákazníkovi nabídnuto absolvování příslušných lekcí v náhradním termínu s jinou skupinou. Náhradní termín je však obvykle možný pouze ve stejném týdnu, kdy se konala zameškaná lekce. Bez ohledu na náhradní termín má však účastník k dispozici veškeré výše uvedené materiály kurzu včetně materiálů použitých na zameškaných lekcích.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu dlouhodobě nemocný, a to nejméně po dobu pěti týdnů, přičemž po tuto dobu nemůže ze zdravotních důvodů navštěvovat příslušný kurz. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí přiměřenou částku odpovídající části kurzu, které se účastník po dobu trvání této nemoci nemohl zúčastnit. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však v termínu konání poslední lekce kurzu.

2. Víkendové přípravné kurzy (český jazyk a matematika)

Výuka v tomto typu kurzu probíhá v rozsahu pěti setkání, každé setkání obsahuje 4 vyučovací hodiny (tj. 4 x 45 minut plus přestávky). Součástí kurzu je učebnice a sada on-line testů.

Do kurzu je možné se přihlásit i po jeho začátku, v tom případě je cena kurzu snížena o přiměřenou částku odpovídající části kontaktní výuky kurzu, která proběhla od začátku kurzu do okamžiku uzavření smlouvy. Účastník obdrží veškeré materiály, tedy i ty, které se týkají již proběhlých lekcí.

V první fázi registrace do kurzů může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku dvou na sebe navazujících kurzů stejného typu ve dvou po sobě následujícíh pololetích jednoho školního roku. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) obou celých navazujících kurzů a při zaplacení celé fakturované ceny za oba kurzy nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný kurz v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto kurzu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný kurz ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že se účastník kurzu nezúčastní některých nebo všech setkání kurzu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Pokud je to možné, je v tomto přpadě zákazníkovi nabídnuto absolvování příslušných lekcí v náhradním termínu s jinou skupinou. Bez ohledu na náhradní termín má však účastník k dispozici veškeré výše uvedené materiály kurzu včetně materiálů použitých na zameškaných lekcích.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu dlouhodobě nemocný, a to nejméně po dobu pěti týdnů, přičemž po tuto dobu nemůže ze zdravotních důvodů navštěvovat příslušný kurz. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí přiměřenou částku odpovídající části kurzu, které se účastník po dobu trvání této nemoci nemohl zúčastnit. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však v termínu konání poslední lekce kurzu.

3. ePřípravka (dálkové přípravné kurzy, český jazyk a matematika)

Výuka v tomto typu kurzu probíhá dálkově v rozsahu 11 lekcí, každý týden jedna lekce. Součástí kurzu jsou materiály v elektronické podobě, které účastník dostává průběžně přes www rozhraní a sada on-line testů. V každé lekci účastník vypracuje domácí úkol, který odesílá přes www rozhraní a tento úkol se mu následně vrací opravený a okomentovaný lektorem.

Do kurzu je možné se přihlásit i po jeho začátku, i v tom případě zákazník hradí plnou cenu kurzu. Účastník v tomto případě obdrží veškeré materiály, tedy i ty, které se týkají již proběhlých lekcí a má právo vypracovat a odevzdat veškeré domácí úkoly, které proběhly před jeho nástupem do kurzu a má nárok na opravení a okomentování všech těchto úkolů lektory.

V první fázi registrace do kurzů může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku dvou na sebe navazujících kurzů stejného typu ve dvou po sobě následujícíh pololetích jednoho školního roku. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) obou celých navazujících kurzů a při zaplacení celé fakturované ceny za oba kurzy nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz.

V případě, že účastník kurzu nevypracuje některé nebo všechny domácí úkoly, ať už z jakýchkoli důvodů, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Bez ohledu na nevypracování domácích úkolů má však účastník k dispozici veškeré výše uvedené materiály kurzu.

Případy, kdy je účastník kurzu dlouhodobě nemocný a není z toho důvodu schopen účastnit se kurzu, budou řešeny individuálně. V případě, že má zákazník zájem takovouto situaci řešit, je povinen tuto skutečnost bezodkladně oznámit dodavateli.

4. Základy křesťanské nauky

Výuka v tomto typu kurzu probíhá v rozsahu pěti setkání, každé setkání obsahuje 2 vyučovací hodiny (tj. 2 x 45 minut plus přestávka). Součástí kurzu je učebnice a sada on-line testů.

Do kurzu je možné se přihlásit i po jeho začátku, v tom případě je cena kurzu snížena o přiměřenou částku odpovídající části kontaktní výuky kurzu, která proběhla od začátku kurzu do okamžiku uzavření smlouvy. Účastník obdrží veškeré materiály, tedy i ty, které se týkají již proběhlých lekcí.

V první fázi registrace do kurzů může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku dvou na sebe navazujících kurzů stejného typu ve dvou po sobě následujícíh pololetích jednoho školního roku. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) obou celých navazujících kurzů a při zaplacení celé fakturované ceny za oba kurzy nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný kurz v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto kurzu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný kurz ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že se účastník kurzu nezúčastní některých nebo všech setkání kurzu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Pokud je to možné, je v tomto přpadě zákazníkovi nabídnuto absolvování příslušných lekcí v náhradním termínu s jinou skupinou, pokud takovýto termín existuje. Náhradní termín je však obvykle možný pouze ve stejném týdnu, kdy se konala zameškaná lekce. Bez ohledu na náhradní termín má však účastník k dispozici veškeré výše uvedené materiály kurzu včetně materiálů použitých na zameškaných lekcích.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu dlouhodobě nemocný, a to nejméně po dobu pěti týdnů, přičemž po tuto dobu nemůže ze zdravotních důvodů navštěvovat příslušný kurz. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí přiměřenou částku odpovídající části kurzu, které se účastník po dobu trvání této nemoci nemohl zúčastnit. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však v termínu konání poslední lekce kurzu.

5. Příprava k přijímacím zkouškám z anglického jazyka

Výuka v tomto typu kurzu probíhá v rozsahu 11 týdnů, každý týden 1 vyučovací hodina (tj. 1 x 45 minut).

Do kurzu je možné se přihlásit i po jeho začátku, v tom případě je cena kurzu snížena o přiměřenou částku odpovídající části kontaktní výuky kurzu, která proběhla od začátku kurzu do okamžiku uzavření smlouvy.

V první fázi registrace do kurzů může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku dvou na sebe navazujících kurzů stejného typu ve dvou po sobě následujícíh pololetích jednoho školního roku. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) obou celých navazujících kurzů a při zaplacení celé fakturované ceny za oba kurzy nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný kurz v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto kurzu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný kurz ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že se účastník kurzu nezúčastní některých nebo všech lekcí kurzu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Pokud je to možné, je v tomto přpadě zákazníkovi nabídnuto absolvování příslušných lekcí v náhradním termínu s jinou skupinou, pokud takovýto termín existuje. Náhradní termín je však obvykle možný pouze ve stejném týdnu, kdy se konala zameškaná lekce. Materiály použité v zameškaných lekcích si může účastník vyzvednout po domluvě v kanceláři provozovny dodavatele.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu dlouhodobě nemocný, a to nejméně po dobu pěti týdnů, přičemž po tuto dobu nemůže ze zdravotních důvodů navštěvovat příslušný kurz. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí přiměřenou částku odpovídající části kurzu, které se účastník po dobu trvání této nemoci nemohl zúčastnit. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však v termínu konání poslední lekce kurzu.

6. Intenzivní víkendové přípravné kurzy

Výuka v tomto typu kurzu probíhá v rozsahu 2 dnů (sobota a neděle), každý den 4 vyučovací hodiny (tj. 4 x 45 minut plus přestávky). Součástí kurzu jsou speciálně připravené testy.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný kurz.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před dnem konání první lekce kurzu a méně, případně během kurzu, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz. V tomto případě má účastník právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný kurz v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto kurzu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný kurz ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že nedojde k odstoupení od smlouvy zákazníkem a že se účastník kurzu nezúčastní jednoho nebo obou dnů kurzu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. Pokud v tomto případě účastník nebyl přítomen na žádné části kurzu, má právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu v době konání kurzu nemocný, přičemž nemůže ze zdravotních důvodů absolvovat žádnou část příslušného kurzu. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však 14 dní po skončení kurzu.

7. Trénování s Amosem

Každý termín Trénování s Amosem probíhá v každém předmětu samostatně v rozsahu 2 vyučovacích hodin (tj. 2 x 45 minut plus přestávka). Součástí každého termínu je speciálně připravený test.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn zrušit registraci konkrétního termínu pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě zrušení registrace termínu zákazníkem nejpozději 7 dní před dnem konání příslušného termínu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný termín. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 6 dní před dnem konání příslušného termínu a méně, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný termín. V tomto případě má účastník právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný termín v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto termínu bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 2 dny před začátkem termínu. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný termín. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný termín.

V případě, že nedojde k odstoupení od smlouvy zákazníkem a že se účastník kurzu nezúčastní příslušného termínu, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části platby za daný termín. V tomto případě má účastník právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník termínu v době konání termínu nemocný, přičemž nemůže ze zdravotních důvodů absolvovat tento termín. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí 90 % uhrazené částky za příslušný termín. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není zrušení termínu ze zdravotních důvodů možné. Žádost o zrušení termínu spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však 14 dní po skončení příslušného termínu.

8. Přijímací zkoušky nanečisto

Přijímací zkoušky nanečisto probíhají ve vypsané termínu. Součástí jsou speciálně připravené testy, které jsou po vypracování účastníkem vyhodnoceny a výsledné vyhodnocení je spolu s opraveným záznamovým archem a klíčem k řešení doručeno účastníkovi přes www rozhraní.

V první fázi registrace k přijímací zkouškám nanečisto může dodavatel nabídnout zákazníkovi slevu, která se váže na současnou objednávku balíčku více (obvykle tří) cyklů přijímacích zkoušek nanečisto, které probíhají v různých termínech a jejich obsahem jsou testy s různým zadáním. Možnost této slevy je v tom případně přehledně vyznačena v přihlašovacím formuláři včetně uvedení podmínek, za kterých je sleva platná, a zákazník si může zvolit, jestli chce tuto slevu využít. Uvedená sleva platí pouze při současném objednání (a využití) všech přijímacích zkoušek nanečisto obsažených v nabídnutém balíčku a při zaplacení celé fakturované ceny za celý balíček nejpozději do termínu splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud není v přihlašovacím formuláři možnost této slevy uvedena, zákazník na tuto slevu nemá nárok.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci v kurzu, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 7 dní před dnem konání první lekce kurzu dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 6 dní před dnem konání první lekce kurzu a méně, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný kurz. V tomto případě má účastník právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

V případě, že nedojde k odstoupení od smlouvy zákazníkem a že se účastník nezúčastní zkoušky, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části kurzovného. V tomto případě má účastník právo si po domluvě vyzvednout v kanceláři v provozovně dodavatele příslušný test včetně klíče k řešení.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy je účastník kurzu v době konání kurzu nemocný, přičemž nemůže ze zdravotních důvodů absolvovat příslušnou zkoušku. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů. V tomto případě si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však 14 dní po termínu konání zkoušky.

9. Příměstský tábor

Příměstský tábor probíhá ve vypsaném termínu.

Po uhrazení ceny daného produktu je zákazník oprávněn odstoupit od smlouvy, tj. zrušit registraci, pouze v následujících případech a za následujících podmínek:

  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem nejpozději 14 dní před začátkem příměstského tábora dodavatel vrátí zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný tábor. Zbylá část, tj. 10 % uhrazené částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v rozmezí 13 až 3 dny před začátkem příměstského tábora dodavatel vrátí zákazníkovi 70 % uhrazené částky za příslušný tábor.
  • V případě odstoupení od smlouvy zákazníkem v době 2 dny před začátkem konání tábora a méně, případně během tábora, zákazník nemá nárok na vrácení žádné části uhrazené částky za příslušný tábor.

Dodavatel si vyhrazuje právo neotevřít příslušný tábor v případě, že bude na daný termín přihlášeno méně než pět účastníků. Informace o zrušení tohoto tábora bude poslána e-mailem zákazníkovi nejpozději 7 dní před začátkem tábora. V tom případě, pokud je to možné, dodavatel zákazníkovi nabídne jiný tábor ve stejném nebo jiném termínu. Pokud dodavatel zákazníkovi náhradní termín nenabídne nebo nabídnutý náhradní termín zákazník neakceptuje, má zákazník právo odstoupit od smlouvy. V tom případě dodavatel vrátí zákazníkovi celou částku uhrazenou za příslušný kurz.

V případě, že nedojde k odstoupení od smlouvy zákazníkem a že se účastník nezúčastní celého nebo části příměstského tábora, ať už z jakýchkoli důvodů, s níže uvedenou výjimkou, nevzniká mu tak nárok na vrácení žádné části platby.

Výjimku z předchozího ujednání tvoří situace, kdy účastník těsně před začátkem tábora nebo v době konání tábora onemocní, přičemž nemůže ze zdravotních důvodů absolvovat příslušný tábor nebo jeho část. V tom případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy s tím, že mu dodavatel vrátí 90 % z částky, která odpovídá ceně části tábora, kterou účastník z důvodu této nemoci nevyužil. Zbylých 10 % této částky náleží dodavateli jako kompenzace administrativních nákladů. V případě, že již není možné stornovat platby nebo části plateb za zmíněného účastníka, které uhradil nebo musí uhradit dodavatel v rámci zabezpečení programu tábora dalším subjektům (např. obědy, vstupné atd.), pak je o tyto náklady snížena částka vrácená zákazníkovi. V případě odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů si dodavatel vyhrazuje právo požadovat po účastníkovi příslušné lékařské potvrzení. Bez doložení tohoto lékařského potvrzení, které obsahuje všechny potřebné údaje k prokázání onemocnění účastníka, není odstoupení od smlouvy ze zdravotních důvodů možné. Žádost o odstoupení od smlouvy spolu s lékařským potvrzením musí být dodavateli doručena bez zbytečného prodlení, nejpozději však 14 dní po skončení příměstského tábora.

X. Doručování

1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

XI. Mimosoudní řešení sporů

1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji produktů na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

XII. Závěrečná ustanovení

1. Veškerá ujednání mezi dodavatelem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

2. Dodavatel není ve vztahu k zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

3. Všechna práva k webovým stránkám dodavatele, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží dodavateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu dodavatele.

4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

5. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

6. Smlouva o poskytování služeb nebo kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 5. 2018

 

Příloha

Formulář pro odstoupení spotřebitele od smlouvy.

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. Formulář lze zkopírovat do e-mailu, vyplnit a poslat na níže uvedenou e-mailovou adresu, případněje vytisknout, vyplnit, podepsat a zaslat e-mailem naskenovaný, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát

Společnost: Atelier AMOS, s. r. o.

Se sídlem: Čekanková 864/16, 612 00 Brno

IČ: 05703972 

DIČ: CZ05703972

Internetový obchod: http://www.amosbrno.cz

E-mailová adresa: info@amosbrno.cz

Telefonní číslo: 775 317 997

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*):

Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

Číslo objednávky (resp. číslo faktury, jméno účastníka):

Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*):

a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet zadejte číslo účtu) (*):

Jméno a příjmení spotřebitele:

Adresa spotřebitele:

Email:

Telefon:

 

V ............................................................... dne ................................

 

                                      
______________________________________

                     Podpis spotřebitele

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.